Selecteer een pagina

COO | Integrator | Leadership | Building High-Performing Teams | Projects & Programs | Customer Experience

Mensen, teams en bedrijven in beweging brengen door de kracht van enthousiasme en beleving te benutten, energie en bevlogenheid te ontketenen. Omdat zo co-creaties en innovatie ontstaan, en persoonlijke groei en (team)ontwikkeling. Zodat de organisatie succesvoller en plezieriger is.

Ik geloof dat dit de weg naar succes is. En de wereld steeds een beetje mooier wordt. Tenslotte kan een organisatie alleen bloeien in een wereld waarin hun mensen dat ook doen.

MERKBELEVING: al 20 jaar de rode draad in mijn werk

Want als de beleving kabbelt, maar niet sprankelt, mis je kansen, mogelijkheden, bevlogenheid en plezier om te groeien en bloeien – in alle opzichten! En dat raakt mij. Ik ben het gelukkigst als ik mensen zie groeien, trots en (zelf)vertrouwen zie ontstaan. Dus ga ik er altijd voor daar een bijdrage aan te leveren.

Het draait om beleving en enthousiasme, is mijn overtuiging. Het is niet de technologie die mensen verbindt. Het is de droom. Zo komen we in beweging en het laat ons voelen dat we verbonden zijn met elkaar. Bovendien is enthousiasme besmettelijk.

Ik denk in mogelijkheden, vind het heel stom als mensen ‘elke beer op de weg omhelzen’ (#alsjebegrijptwatikbedoel).  

Ken je dat verhaal van die Maastrichtse ‘Hotello’ die -al denkend in mogelijkheden-  een ziekenhuis opende? Vernieuwing, co-creatie, slim en professioneel ondernemen, (social) impact én trots. Een waanzinnig inspirerend totaalconcept!  Parels in de zorg

BEWEGING: een voorwaarde voor succes

Beweging is een voorwaarde voor succes en ik breng deze graag op gang. Een rapportenschrijver of iemand die op de winkel past, ben ik dan ook niet. Mensen die lol hebben samen, presteren beter; daar geloof ik in. Zelf kom ik trouwens ook een stuk beter uit de verf in een omgeving waar gelachen wordt.

Ik geloof in de veranderkracht van enthousiasme. En ben graag aan de slag op het snijvlak strategie-uitvoering; wanneer er opdrachten of projecten op stapel staan die met een team gerealiseerd moeten worden. En waarvan ik – al schakend op diverse borden en niveaus – de lijnen kan uitzetten.

Mijn opdrachtgevers, collega’s en vrienden waarderen mijn ondernemerschap, innovatief vermogen, daadkracht, intuïtie, humor en mensgerichte kijk. Ik hoor ook altijd weer dat ik een scherp oog voor de merkbeleving heb en vooral dat mijn goede samenwerkingen ontzettend veel (en veel plezier!) brengen.

Mijn Hospitality DNA combineer ik met een brede kijk op bedrijven, ruime ervaring als change en project manager, marketeer, commercieel, interim en general manager, lid van het MT. Ik ben een people manager met een positief kritische blik en altijd bewust op zoek gegaan naar de talenten en kwaliteiten van mensen, maar ook naar de verschillen. Dienend leiderschap. We benutten ieders talenten en kwaliteiten en kunnen zo met elkaar een optimale klant- en merkbeleving tot stand brengen. Daarbij is (merk)beleving al ruim 20 jaar de rode draad in mijn werk.

Als eindverantwoordelijke van een groot, jaarlijks totaalconcept liet ik het allemaal bij elkaar komen: (merk)beleving als uitgangspunt, conceptueel denken, enthousiasme en bevlogenheid als basiswaarden van het team. Samen ergens voor gaan, oplossingen op maat creëren, conceptontwikkeling en -implementatie.

Deze ervaringen leiden ertoe dat ik je een spiegel kan voorhouden en helpen om je medewerkers, merk en je bedrijf weer te laten sprankelen en groeien.

Mijn overtuiging: er zit zóveel kracht in beleving, enthousiasme en optimisme!

Kijk eens: beleving & enthousiasme: Emirates Airlines  Het sprankelt, plezier en de trots spatten ervan af toch?!

Dat is de basis waarmee de processen, activiteiten en de energie weer gaan stromen. De glimlach terugkomt. Ik houd van conceptueel denken: als het verhaal klopt, is het gemeenschappelijke doel helder en daarmee ook ieders individuele bijdrage. En dan groeit het (zelf)vertrouwen, de trots en de bevlogenheid – een ’project’ wordt ‘samen ergens voor gaan’, mét meer enthousiasme en het gaat sprankelen! Beeld je dat eens in; dat ziet er goed uit, toch?!

Werken vanuit de aanwezige energie en kwaliteiten

Er is veel kwaliteit en creativiteit aanwezig in je team, en kennis! Laten we dat benutten! In een omgeving waarin vertrouwen en vakmanschap centraal staan, komen mensen tot bloei. Niets mooier dan om daaraan bij te dragen. Komt alles samen dan geniet ik met volle teugen. Ik leef op van optimisme, enthousiasme en bevlogenheid en ben zelf ook iemand die graag ergens voor gaat.

THUIS

Ik woon samen met Martijn, onze twee dochters, Lotte (2004) en Puck (2007), en onze hond Guusje. Ik houd ervan (met Guusje) te wandelen in het bos of op het strand, moedig graag mijn meisjes aan langs de hockeylijn, houd van samen met vrienden uitgebreid en lekker eten, een goede cappuccino, G&T of een fijn glas wijn.

In ’t kort

Realiseren van (strategische) projecten met focus op innovatie, groei en merk- & klantbeleving voor verschillende opdrachtgevers. Altijd met aandacht voor de processen en effecten ervan op mensen en de menselijke connecties.

Creëren van verbeterde ervaringen en visualiseren en bouwen wat er vervolgens komt. Stimuleren van groei en brengen organisatorische focus. Samenwerkingsgericht en niet bang om de status quo uit te dagen. Expertise in klantbeleving en klanttrajecten om bedrijven te helpen zich meer op de klant te richten.